Followers

Tuesday, October 31, 2017

October 31, 2017


Sekali pandang ingatkan Tupperware dah keluarkan kereta...

Hehehe...





Monday, October 30, 2017

October 30, 2017


Oh... Rupanya dobi layan diri sekarang tak perlu kedai yang lengkap. 
Terus susun begini pun boleh. Tak perlu ruang yang besar.

(Agaknya tak lama lagi bawah khemah pun boleh berniaga dobi...)








Sunday, October 29, 2017

October 29, 2017


Yang mana lebih tepat?
Nyanyi? Menyanyi? Nyanyian?

#UnclePunTakTahu






Saturday, October 28, 2017

October 28, 2017


Eh?!?! Apa budak ni buat seluk-seluk tangan di dalam seluar dia, tu?


...errr... atau uncle yang salah tengok?









Friday, October 27, 2017

October 27, 2017


Jangan silap... 'Kereta kangkang' ini bukan sebab terlebih muatan, ya. 


Tapi trend!



#BudakBudakSekarangMemangTerlebihKreatif






Thursday, October 26, 2017

October 26, 2017


Keliru... aku ni bela kucing atau bela monyet...? Asyik memanjat kerjanya!

(Cakap dalam hati) 







 

Wednesday, October 25, 2017

Tuesday, October 24, 2017

October 24, 2017


Sekian lama jalan raya kering-kontang... akhirnya hari ni basah!

Alhamdulillah hujan turun....








 

Monday, October 23, 2017

Sunday, October 22, 2017

October 22, 2017


Nak beri rantai emas tidak ku mampu... 'rantai' ini jadilah ya....

(Dua-dua dapat kolar, hari ini...)








Saturday, October 21, 2017

Thursday, October 19, 2017

October 19, 2017


Punyalah panas hari ni... 
Rasa rimas, mandi. Rasa belengas, mandi...
Tak sempat kering rambut!







Wednesday, October 18, 2017

October 18, 2017


Tiba-tiba sebelah petang ada jiran hantar mi kari...

...aduh, semoga tuhan kurniakan pahala kepadanya....






Tuesday, October 17, 2017

Monday, October 16, 2017

October 16, 2017


Kalau dah macam ni punya rapat ciuman...
 ...macam mana nak turun barang?








Sunday, October 15, 2017

October 15, 2017


Umur sudah tiga bulan... baru tahu yang dua-dua ekor ni jantan!
 
Baahaha...!

 (Nasib baik bawa ke klinik untuk suntikkan vaksin tadi... doktor yang sahkan!)






Saturday, October 14, 2017

Thursday, October 12, 2017

October 12, 2017


Siapa sangka, sampah bila disusun banyak-banyak sederet macam ni...
...nampak kreatif pun ada!

Apa-apa pun, #BenciVandalisma








Wednesday, October 11, 2017

October 11, 2017


Setiap kali uncle lalu di sini, budak-budak ni mesti sedang bergelak-ketawa sambil menunggang basikal... Tak habis-habiskah cerita lucunya?






Tuesday, October 10, 2017

Monday, October 9, 2017

Sunday, October 8, 2017

October 8, 2017


Selera celaru...
Sedari semalam demam, tekak pahit. Tiada selera makan.

Malam ni dah teringin burger...







Friday, October 6, 2017

Thursday, October 5, 2017

October 5, 2017


Laaa... siapalah yang letak syampu ini di sini?

Kalau tersalah capai... HARU!






 

Wednesday, October 4, 2017

Tuesday, October 3, 2017

Monday, October 2, 2017

October 2, 2017


Sejak aunty keluar hospital ni... 
...tiba-tiba rumah uncle berubah jadi musim buah-buahan!

Yeay!





Sunday, October 1, 2017

October 1, 2017


Sejak akhir-akhir ini uncle suka warna merah.
Sebab tu uncle sengaja tangguh bayar bill supaya dapat BAAANYAK bill merah! 

Huh!